Tea GC [klik la]

12/18/2014

CMD

KEISTIMEWAAN CMD - 1001 KHASIAT, BERIBU TESTIMONI
CMD bukan calang-calang produk dan bukan macam produk yang berlambak kat pasaran. Air kedua terbaik selepas air zam2. Air zam2 99 mineral, yg ni 72 mineral. Dua2 beralkali. InsyaAllah semua penyakit dari baby sampai la ke orang tua.. Dengan izin Allah, boleh kita ubati dan cegah. Apa pon mencegah lagi baik dari mengubati kan? Antara khasiatnya ialah untuk:
• Kencing Manis
• Resdung
• Darah Tinggi
• Asma
• Gout
• Buasir
• Barah Payudara & Usus
• Begok
• Meningitis & Thalasemia
• Ceasarean
• Jantung & Barah Jantung
• Barah Otak
• Darah Rendah
• Strok
• Angin Ahmar
• Buah Pinggang
• Migrain
• Gastrik
• Paru Berair
• Kulit Kering
• Berat Badan
• Sakit Anggota Badan
• Badan Letih
• Kuat Merokok
• Sakit Sendi
• Kurang Selera Makan
• Kecederaan & Patah Tulang
• Ketagihan alcohol/ dadah
MACAMMANA PROSES CMD DI KATAKAN BERKESAN?
Concentrate Mineral Drops – Titisan air dari Mata Air Great Salk Lake. Tasik ni berada 1000KM jauh dari bandar.. Tiada pencemaran, di kelilingi gunung. Air hanya masuk tapi tak mengalir keluar. Begitu hebat ciptaan Allah. Air dari tasik ini lah yang berkhasiat untuk kita gunakan dan amalkan dalam kehidupan seharian kerana ianya kaya dengan mineral makro dan mikro yang pekat. Air tasik ini diekstrak dan disejat secara solar dan ditapis dan di pasteur secara semulajadi.
Harga
RM150 + pos RM6sm/RM10ss
Whatsapp/sms: 0179621397

RW Group Network

Sukanya dapat mesej dari Mr.King.... ajak sembang dan jumpa sifu online


Kebaikan GLUCOS CUT TEA (GC TEA)
  • mengurangkan risiko diabetes (baik cegah diperingkat awal)
  • mengurangkan tahap gula dalam darah
  • mengurang risiko penyakit kronik (kembali kepada konsep bila badan sihat)
  • mengelakkan berlaku pengambilan gula berlebihan (hanya rendam teh ni je)
  • mengawal berat badan (rasa kenyang, jika tak percaya buat 1 jar, asal lapar je, minum teh ni)
  • mengurangkan risiko kencing manis.
  • penyediaan yang mudah
Kandungan :
Teh Hijau
Gymnema sylvestre,
Daun pudina
Daun mulberi
Rooibos
Daun stevia

Harga 
RM130sm
RM140ss

Hubungi
Whatsapp/sms: 0179621397

Facebook: https://www.facebook.com/477694365702841/photos/a.477695332369411.1073741827.477694365702841/477695109036100/?type=1&theater 


Pakej USAHAWAN Glucos Cut 
Platinum
Semenanjung : RM3705 [39 Kotak GC]   [potensi untung RM1170]
Sabah Sarawak : RM4095 [39 Kotak GC] 

Gold
Semenanjung : Gold 16 Kotak GCtea RM1520

Berminat sms/whatsapp 0179621397

Testimoni produk:






kopi cendawan susu rimau

Jom minum petang....

Sms/whatsapp 0179621397 : kopi cendawan susu rimau

Vitamin C



Rasa sedap, sekali cuba pasti nak lagi..

Sms/whatsapp 0179621397 : Vitamin C


12/17/2014

Penawar Diabetes

Kebaikan GLUCOS CUT TEA (GC TEA)
  • mengurangkan risiko diabetes (baik cegah diperingkat awal)
  • mengurangkan tahap gula dalam darah
  • mengurang risiko penyakit kronik (kembali kepada konsep bila badan sihat)
  • mengelakkan berlaku pengambilan gula berlebihan (hanya rendam teh ni je)
  • mengawal berat badan (rasa kenyang, jika tak percaya buat 1 jar, asal lapar je, minum teh ni)
  • mengurangkan risiko kencing manis.
  • penyediaan yang mudah
Kandungan :
Teh Hijau
Gymnema sylvestre,
Daun pudina
Daun mulberi
Rooibos
Daun stevia

Harga 
RM130sm
RM140ss

Hubungi
Whatsapp/sms: 0179621397

Facebook: https://www.facebook.com/477694365702841/photos/a.477695332369411.1073741827.477694365702841/477695109036100/?type=1&theater 


Pakej USAHAWAN Glucos Cut 
Platinum
Semenanjung : RM3705 [39 Kotak GC]   [potensi untung RM1170]
Sabah Sarawak : RM4095 [39 Kotak GC] 

Gold
Semenanjung : Gold 16 Kotak GCtea RM1520

Berminat sms/whatsapp 0179621397

Testimoni produk:






Permata Suri

    Permata Suri ialah satu produk yang ditingkatkan kualitinya untuk membantu kaum hawa untuk mengekalkan kesihatan and mencari kepuasan hidup, kejelitaan dan kecergasan terutamanya dalam kehidupan rumahtangga.

    Keistimewaan:
  • Mempertingkatkan keintiman seksual
  • Mengurangkan masalah fisiologi wanita seperti sakit haid dan keputihan
  • Menegangkan otot terutamanya di kemaluan, perut dan payudara.

    Maklumat tambahan:
  • Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik dan cepat, elakkan daripada mengadakan hubungan kelamin semasa 3 hari pertama pengambilan
  • Banyakkan minum air sepanjang pengambilan produk ini
  • Simpan di peti sejuk selepas dibuka
    (330ml x 1 botol)
RM50.40 + pos RM6
Whatsapp/sms: 0179621397

Ejaxmax

VS =

domain

Popular Posts

ping

Lyophilized Royal Jelly

Life Enzyme