07 December 2017

kulit makin marvelous

Beauty Balm Foundation  #BBF

🔥Foundation + Treatment
🔥Sangat natural (ikut suhu & darah)
🔥Tak bercapuk
🔥Tak melekit
🔥Tak berminyak
🔥Wangi
🔥Mesra wudhuk (mudah dicuci)
🔥Texture yang ringan
🔥Senang disapu
🔥Spf 60
🔥Tahan 1-2 bulan
🔥Bahan Organik
🔥Lulus KKM
🔥Halal

.
TEKAN LINK #PROMOSI INI
==> www.wasap.my/60103317006

02 December 2017

Jual beli topup guna smartphone

Bulan 11.2017 untung RM49.387 jadi la... jual topup dan bayar bil rakan rakan je...
Untung jual beli bayar bil bulan 10.2017 RM47.244


27 November 2017

Foundation yang paling berkesan

#BBF FOUNDATION...

MENUTUP #JERAWAT / #PARUT DAN #KUSAM SEPANTAS 1 MINIT

BUKAN ITU SAHAJA, SAMBIL MERAWAT SEKALI.😍
.

Ringan,wangi dan mudah.
.
Mesra solat serta ada SPF60 😍.
.
whatsapp 0103317006

24 November 2017

tukar simkad telepon

sekarang masanya.... tukar simkad topup tiap tiap minggu kepada topup bila perlu je...

jangan biarkan kredit ada berjuta tapi tarikh luput arwah... nak kall kena topup dulu....

wasap sy 0103317006


17 November 2017

korang guna foundation apa?

Pakai foundation #BBF sambil merawat masalah kulit dengan secalit di hujung jari..sangat OHSEM #BBF  ni..
.
Tak mahal pon boleh tahan 1-2 bulan tau
Harga sangat berpatutan kualiti setanding foundation obersea pulak tu..tak nak ke?
.
Tapi nak nampak kulit tu lg flawless pakai dengan serum #SMW + #BFF. Tak perlu tebal ..sapu nipis je. Pastu dap dap bedak kalau nak.
kulit kena sihat dulu baru la make up pon nampak cantik..kann..Tula pentingnye serum.
.
Nak cantik Pilih #skincare yang terbaik untuk kulit kita,yang penting tak rosakkan kulit dan menjimatkan wang 😁😀

Akak2 nak cuba boleh roger ye
Whatsapp 0136077006

#skincareichantique
#BBF
#beautybalmfoundation
#skincareorganik

08 November 2017

pilih nombor onexox

akhirnya, muncul pengguna ke 6 bulan november 2017...

orang machang je....
cod kat stesen minyak je....

tq en fadzil



lagi sapa sapa nak nombor onexox, wasap je saya 0103317006


07 November 2017

Geng prepaid jimat


Contoh nombor tarikh aktif panjang..
0103317006 - sah sehingga 2.10.2021
0136077006 - sah sehingga 9.5.2020
0179621397 - sah sehingga 4.2.2026

tu semua no. saya.......

so saya topup bila perlu je... takyah topup tiap tiap minggu..

nak beli nombor baru atau kekal nombor lama, wasap je nombor sy...

#machang
#kelantan

06 November 2017

Khas untuk orang machang

permohonan kekal nombor lama.... arap  company XYZ kasi lepas ye.....

kelebihan yg bakal diperolehi, tarikh luput akan berganjak 28bulan kedepan..

sapa sapa kawasan #machang yg nk berhijrah, wasap sy 0103317006

kita kasi tukar...hahah

03 November 2017

simkad onexox

SEJAK GUNA ONEXOX TERASA JIMAT, SAYA TOPUP BILA PERLU JE...

simkad ni rm10. Nombor boleh pilih.
utk tarikh berganjak u kena topup rm50..

wasap nombor saya dibawah,
0103317006 - sah sehingga 2.10.2021
0136077006 - sah sehingga 9.5.2020
0179621397 - sah sehingga 4.2.2026

02 November 2017

cream muka terbaik

*Beauty Balm Foundation #BFF* :-
👉🏻Mencantikkan Kulit Wajah Sekaligus MERAWAT masalah
(Jerawat, Jeragat, Kulit Kusam, Berminyak, Parut Jerawat..dll).

👉🏻Tekstur Paling RINGAN LEMBUT & WANGI.

👉🏻Tidak perlu pilih kod WARNA. Bertindak secara NATURAL
mengikut Aliran suhu & darah uolls.

👉🏻Tak perlu remover/Pencuci muka utk buang foundation pada wajah.

👉🏻Menaikkan Seri Wajah & Menjadi Kulit Muka Flawless & Glowing seawal 3 minit...Makin lama diwajah..makin cantik :)

👉🏻Mengandungi SPF60 & Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit.

👉🏻Tahan sehingga 12jam
👉🏻Membantu mencerah & melembabkan kulit. Kulit menjadi anjal & lebih muda

👉🏻1botol mengandungi 15gm. Tahan 1-2bulan bergantung kepada cara penggunaan

HARGA ASAL RM69.90 (sm), RM74.90
HARGA PROMOSI RM45 (sm), RM50
Harga tidak termasuk postage


15 October 2017

Tip berjimat pengguna smartphone




walaupun hp cap ayam... tapi tarikh aktif sah sehingga bla bla bla...

so i topup bila perlu je...tak la membazirkan!

yang benar  nazrin 0103317006


14 October 2017

Tip jimat prepaid anda


Berapa rm anda habis utk topup sebulan ?
untuk bulan oktober (13 hari) ni sy baru habis rm7.60 topup...
saya target tak habis rm20 utk bulan oktober...

sekurang kurangnyer dengan guna prepaid onexox, saya mampu berjimat...duit topup boleh adjust buat makan minum....

Lagipun buat apa saya topup banyak, tarikh aktif simkad pun panjang... tak topup pun line tak mati... ni kelebihan utama onexox.

sekiranya perbelanjaan topup anda lebih rm50. saya rekemen anda guna onexox...

yang benar, mr nazrin 0103317006