05 September 2017

testimoni jus ichantique

Alhamdulillah cukup setahun momy amalkan Jus iChantique..
sample keluar pada 1/9/2016 dan sehingga kini momy ambik jus iChantique tanpa failed walau sehari.. 💋💋

Setiap hari ambik >
20ml pagi sebelum breakfast (waktu perut kosong)
20ml sebelum tido atau sebelum makan malam..
Hasilnya sampai setahun, awet muda dari usia 31tahun sekarang..

Kesan awet muda tak nampak dalam sehari dua, atau sebulan dua bulan.. sekurang2nya setahun pengambilan baru akan nampak..
sebab jus iChantique minuman botani yang kaya dengan khasiat seperti orang tua2 dulu minta amalkan..😘 memang sangat bagus untuk wanita..

Selain dari tu, momy juga menjaga pemakanan dan minuman yang momy ambik selepas momy tengok dulu usia momy 30tahun tapi dah macam makcik2..uitt..uitt...uitt.. sentapp wehh 😂😂

Momy buat jus ni sedapp bangat, rasa mangga lagi..
jadi tiada istilah takut nak telan, takut tak boleh masuk, takut nak rasa herba..
No..No...No...🙅🏻🙅🏻🙅🏻
Jus iChantique tiada rasa herba yang kuat..
Memang sedapp, sebab tu keluaran jus iChantique setiap bulan meningkat drastik.. sebab jus sedap, pastu mencantikkan dalaman dn luaran..
Serta menjadikan 'aset' wanita terletak cantik tanpa mengeleber..patner awak, en.suami dalam hati sukalah sebab awak jaga luaran dalaman untuk dia kann 😁☺️

Sape tak suka kann..
Kalau awak selekeh2, dia nak beritahu serba salah..
Takut awak merajuk..🙈😅
Jadi awak alert sendiri..
wajib jaga dalaman luaran dengan sungguh2..
Lagi2 yang dah lebih 5 tahun berkahwin..

Berkuatkuasa 1 september 2017..
Pembelian jus iChantique atau jus iKachak 2 botol sahaja terus melayakkan awak mendapat KEAHLIAN PERCUMA SEUMUR HIDUP..
yang besttnya bila keahlian percuma ni,
Nextt nak beli JiC dan JiK, awak2 akan dapat dengan HARGA AHLI walaupun awak beli 1 botol je..dan semua produk rangkaian iChantique pun awak akan dapat dengan harga ahli tau.... suke ke suke??💃💃💃

Nak tahu info lanjut boleh terus  whatsapp kami 0103317006

#sharingdarifounderiChantique

testimoni nano centa plus colostrum

Segelas NCColostrum setiap pagi sdh ckup membekal sume nutrisi keprluan seharian dlm tubuh badan kita... #nanocentacolostrum #sgtmengiurka...